.

Dashboard

Tuesday 28 August 2012

4 MONTH


Haaa nie dah kali keberapa Ekin update blog nih ? Hee bytheway Ekin tak selalu bukak la blog nih . Itu pun sebab nak update je , kalau tak kirim salam je la.hehe . Hari Raya korang mcm mane okayy tak ? dapat banyak tak duit raya ? Boleh kongsi sikt dengan Ekin . Ekin tak cukup lagi nih nak buat lesen . Hahahahaha gurau2 -.- 

Haihh macam biasa la ye tajuk yang kita nak bahas kan hari nie . Hehe. Tak sangka jugak kan dalam 4 bulan nih banyak dugaan yang dtg at Ekin . Tapi Ekin redha dgn ketentuan Allah . So kene lah terima dengan hati yang terbuka. hihi :) nampak je 4 bulan tapi bg Ekin mase cepat sangat berlalu. Tau2 dah 4 bulan . Alhamdulillah ! So Ekin nak ucapkan Happy Anniversary to my sweetheart Muhd Naqiuddin B. Shaharudin . Semoga menjadi insan yg baik dan soleh buat Ekin & menjadi pendamping hidup Ekin selama 4 month . Terima kasih kerana menghalalkan segala perkara2 yg telah menyinggung perasan awak . Terima kasih juga kerana sanggup berkorban utk Ekin tanpa penat lelah demi org tersayang . Terima kasih juga kerana memberi kasih sayang yg cukup utk Ekin sehingga membuatkan Ekin merasa aura kasih syg awk mengalir dalam tubuh Ekin . Dan Ekin berharap hubungan kita takkan terputus di tengah jalan dan kekal ke akhir hayat . InsyaAllah dengan restu Allah kita memohon supaya dipermudahkan segala urusan . Aminn :')


Comel kan kan kan ! Hahaha k syok sendiri :D Yg penting Ekin sayang sangat3 dengan dia :* Walaupun kami jauh dimata tetapi kami tetap dekat dihati . Hehe ^.^ Tapi yg paling sweet memories bagi Ekin kan dia nyanyikan lagu utk Ekin . Lagu yg penuh senikata & paling bermakna buat Ekin . Hehe walaupun dia malu tapi dia comel la sebab sanggup nyanyikan utk Ekin . Hahaha perkara yang tak dapat Ekin lupakan . Bila ingat je kenangan manis tuh , mesti suka senyum sorang2 . Haha oh meyyy :P InsyaAllah kalau birthday Ekin tahun depan Ekin nak dia nyanyikan lagu special sempena birthday Ekin nnt :D Ekin tak nak hadiah , just nyanyikan pun dah cukup la . Korang tahu tak coklat kinderjoy ? Ekin tak pernah makan ataupun rase coklat tuh walaupun ade duit nak beli tapi malas . Haha mahal la ! lebih baik beli topup je kan kan . Hehe . Lagi berbaloi ! lagi pun nama kinderjoy tuh nama FB dia . Haha sebab tuh Ekin teringin nak rase . Mesti manis kan ? manis seperti orangnya ^_^ . huhu . Takpe lah kalau ade rezeki nanti , adelah kinderjoy tuh depan mata dengan tuan2 dia sekali . Haha ;) 


      Jeng jeng jeng :> Hehehe Saya Sayang Awak . Saya Suka Awak . Saya Cintakan Awak . Adakah awak mempunyai perasaan yg sama terhadap saya ? Hahaha mesti lah kan sayang :* Saya sentiasa bahagia bila disamping awak walaupun melalui sms/call . Saya menangis bukan bermakna saya tak bahagia . Saya menangis kerana bersebab . Sebabnya saya sentiasa amik berat pasal awak . Kalau awak ade masalah , jgn simpan2 ye . Saya kan ada . Saya sentiasa ade utk awak . huhu . And saya menangis juga sebab gembira , saya gembira bila dapat kenal dengan awak , saya bersumpah yang saya orang yang paling beruntung bila dapat kenal dengan awak walaupun kita pernah bergaduh . Tapi tak pe masalah boleh dibincang dengan baik2 kan sayang . I love you . Saya berharap sangat yg awak tak kan hampakan saya & impian saya utk menjadi pendamping hidup awak buat selama2-Nya . Saya harap awak jangan menangis ye bila baca blog saya nih . Hanya sekadar kata kata yg boleh membawa kita ke jalan yg baik . Sekali lagi terima kasih untuk segala2-Nya :*





Heee Sorry sangat2 kalau buruk . Ekin tak kretif la . Hee sekadar ikhlas di hati sudah ! Haha :* Sincerely by your love : Ekin 

No comments: