.

Dashboard

Saturday, 25 June 2011

love youu :)


❤─▀██▀─▀██▀──▄███▄─▀██─██▀██▀▀▀█─▀██─██▀─❤ ❤──██───██──███─███─██─██─██▄█────██─██──❤ ❤──██───██──▀██▄██▀─▀█▄█▀─██▀█────▀█▄█▀──❤ ❤─▄██▄─▄██▄▄█─▀▀▀─────▀──▄██▄▄▄█────▀────❤



for : my mmbe2 yg tersyang :) , I LOVE YOUU ..

layann :)

suke sgad lagu nih :))

saya sayang awak,saya nak awak yang dulu :'(

jahitan manik

haa ! ini laa hasil jahitan manik aku :D , jd kann ? ;p huhu ..aku baru jew blajar td .. ikut mak aku g blajar .. mule2 mag kekok n tension tgk manik.. tapi bile da lame2 pndai , dgr , ajar satu persatu .. kann dah mjadi .. hehe .. sakit badan jugak buad bnd nie jew .. nie amik mase 3 jam ... lame kann ? aku ase mcm kejap mase berlalu ..yg tgh2 tuu mak aku yg buad.. mak aku mag da pndai sbb da pnah buad manik n labuci .. jd ta dew la kekok sgad kann . huhu , yg perkataan ANGA tuu bkan gune manik okeyy ! tapi gune benang jew .. saje2 jew buad da tade idea . huahua :D

cerita lawak malam pertama

Suasana masih riuh di luar. Sanak saudara semuanya berkampung disini.Gelak ketawa, gurau senda jelas kedengaran. Aku memimpin isteriku ke dalam bilik pengantin. Suara-suara sumbang terlalu banyak yang menegurku.

"Hai, malam masih muda, dah nak masuk tidur?" sapa Pak Ucu.

"Orang muda bang Aji, biarlah. Air dah penuh kat kepala tu." sahut Pak Tam disambut hilai ketawa sanak saudara yang lain. Meriah sungguh keadaan diluar walau jam sudah menunjukkan pukul 11.00 malam.

Hadiah yang masih belum dibuka ku susun ke tepi. Lampu ku tutup. Merebah diri ke katil pengantin, aku menoleh ke arah isteriku.

"Kita tidur dulu lah yer. Ramai sangat orang kat luar tu." Isteriku Hanya mengangguk tanda setuju.

Entah pukul berapa sekarang, aku pun tidak tahu. Keadaan di luar gelap gelita dan senyap sunyi. Tanda sanak saudaraku telah pulang dan keluargaku telah tidur.

Jari jemariku lembut membelai rambutnya. Ku selak rambut ikal yang Menutupi telinganya lalu membisikkan "Assalammualaikum!" ke telinganya untuk Menguji isteriku.

"Wa alaikummussalam." Rupanya isteriku masih belum tidur. Ku kucup pipi halusnya. Ku kucup dahinya yang mulus. Semerbak harumnya menusuk deria bauku. Akanku tunaikan tanggungjawabku sebagai suami malam ini. Jari-jemari ini terus membelai tubuhnya. Perasaanku tidak dapat dikawal lagi, namun...

"Kringggggg...."

"Tik..tik..tik..tik..."

"Kring.. kring..kring.."

Bunyi-bunyi jam loceng entah dari mana memenuhi ruang bilikku. Terkejut dengan segala macam bunyi yang ada, aku membuka lampu. Serentak itu, terang benderang seluruh rumahku. Bunyi-bunyi ini telah berjaya membangunkan semua orang di rumahku.

Aku mencari-cari punca bunyi-bunyi itu. Mataku terarah ke sekotak hadiah yang masih terbalut rapi. Aku buka dengan pantas dan di dalamnya terdapat 5 buah jam loceng. Juga sekeping kad berbunyi... Selamat Pengantin Baru,

Jangan gopoh-gopoh. Baru Pukul 2 pagi. Jangan maree.. kami potong stim.

Dalam hatiku.. cilaka punya kengkawan. Potong stim betullah!!!

TAMAT

Lesson learn nye kat sini ...... buka leerRRRR hadiah tuu duluu>>> hihihee


kentut dlm kelas . ish3 !

Ajoi seorang murid yang agak nakal. Satu hari dia kentut dengan bunyi yang sangat kuat dengan bau yang hampeh menyengat segera menyebar di dalam kelas. Mana taknya pagi tu dia sarapan telur rebus 2 biji.Baik punya!

Spontan saja Cikgu Amira menyuruh dia keluar kelas sambil memarahinya, tapi Ajoi ketawa terbahak-bahak nyaris berguling-guling. Guru Besar yang berdekatan kelas 6 Raya (kelas si Ajoi ni) terdengar suara Ajai ketawa berdekah-dekah tu, lalu keluar menyiasat apa yang berlaku.

Guru Besar: Ada apa ni Ajoi? kamu tertawa terbahak-bahak di luar kelas??

Ajoi: Lihatlah Cikgu, kesian kawan-kawan saya tu. Mereka sedang menikmati bau kentutku di dalam kelas. Nasib baik Cikgu Amira tu bijak dan menyuruh saya keluar kelas dengan udara yang lebih segar.


Friday, 24 June 2011

tension !

asl lhaa JOZAN ta menang haa ? haish ! aku pnye laa smngat tgk cite uw .. tp ta menang .. JOZAN mule2 jew best smpai ke final da hancur . lagi hancur hatiku bile dgr kau ta menang . hurmm ~ ..tp tape lhaa JOZAN dpt naib juare ..jd downk ta la rugi ..sbb tmpat ke=4 ponn dpt duet gak ~ lumayan tuuu :) . bapak aku kate sms 1 malam da 17 ribu lebih ! bayangkan ~ kalo da sebulan .. fuhhhh ! tak sngke na :p duet berjuta-juta tuu kalo gandakan .. bole beli ape yg aku nak .. HAHA :D

Wednesday, 22 June 2011

maybelline

hey semua :) aku dapat beli ape yg aku nak selame nie , huhu iaitu maybelline :D .. maybeline terbaru lg tuu ...sampai termimpi2 . hehe ..naseb baik la aku ckup duet nak beli tuu sume . haish ! happy gler beb :] lpas nie ta dew nye nak suh mak aku beli . aku beli sndri da ckup da . hihi .. hidup berdikari la katekan . cehhh ! BHAHA :p

Monday, 20 June 2011

penat :(

hari nie aku puase :) but i'm tired :( , huhu bese laa nak ganti puase kan ...aku kene ganti puase 16 hari ! hiui banyak nye .. lagi punn kene la ganti kan ... kalo nak ikutkan 2 hari tuu tok taon lpas yg lagi 14 hari uhh puase tahun2 lpas .. tahun bile tuu ? (taow purba kod) HAHA :D .. aku takk puase tyme tuu bkn aku ponteng ... aku baik .. anak KHAIRI kan , hehe ;p .. aku gastrik :( jd aku takk ley nk puase ... tgk mude2 da ad pnyakit .. hurm ! ~

Saturday, 18 June 2011

Myself :)

Welcome to My Blog Guy . I'm Mine Eykin . You all can call me Eykin . I'm 15 Years Old . If you think you dont like my blog , you can go from my blog ! Thanx you :)