.

Dashboard

Saturday, 20 April 2013

On 1 YEARS :*

 
 
 


Jeng Jeng Jeng . Hehe dah setahun kan sayang :') Ya Allah mcm tak percaya sangat! hehe btw *HAPPY ANNIVERSARY MUHAMMAD NAQIUDDIN B. SHAHARUDIN* Awak friendly , awak caring pasal saya . Saya mintak sangat2 ye sayang , halalkan segalanya. Saya juga nak mintak maaf tau kalau ada salah silap yg mengecilkan hati awak sayang. Awak mesti tau kan sayang perangai saya mcm mana. Hehe kalau dah masuk air sama2 lagi kan sayang. Azam saya tahun nie nak fokuskan masa depan kita . Hahaha . Kita pun dah nak akhir dengan persekolahan kan kan kan :D Gambar kat atas tu especially untuk awak sayang *tau lah nama dia* xp Hahaha


Sepanjang setahun nie jugak kita banyak sangat bergaduh. Salah faham sana sini tapii tu semua cabaran dalam perhubungan , terima kasih sayang sbb awak boleh tahan dengan perangai saya. Dan masih juga boleh terima saya dalam hidup awak :') Bukan mudah kan nak bina ikatan selama setahun . Huhu ini sungguh mencabar.
 
 
 

BUKAK MATA LUAS-LUAS TAU SAYANG. TELITI BAIK-BAIK DAN JANGAN SENYUM SORANG-SORANG! MUAHH :*




Saya tengah bayangkan muka awak macam mana. Comel sangat :* Hahaha
 
 

Khas untuk awak sayang . Terima kasih banyak2 tau sayang. Always smile :')